wtorek, 2 września 2014

#10



Dzień drugi.
Dwa jabłka.
Miało być coś innego, ale nie miałam pomysłu na nic innego.
140/200
Plus jazda na rowerze.

Rano wstałam do szkoły bez jakiś większych problemów.
W szkole nie było aż tak żle.
Klasa jest dość fajna i już się prawie ze wszystkimi poznałam.
W szkole nie było jakoś czasu ani okazji by zjeść coś.
Po powrocie do domu po godzinie 16 zjadłam dwa jabłka.
A mogło być jedno, ale tak strasznie burczało mi w brzuchu i było to słyszalne.
Udało mi się nie jeść obiadu, który mama mi kazała.
Na szczęśćie.





Tak bardzo pragnę swojej zmiany w wyglądzie jak i w psychice.
Mimo kilku niezłych dni.
Uczucie jakiejś kontroli jest to niesamowite uczucie dla mnie. Tak rzadko zdarza mi się ją mieć.
Dzisiaj naszło mnie to "samo coś w środku mnie co zmusza mnie do jedzenia"
Muszę przyznać, że udało mi się nad tym zapanować i nie zmarnować diety. Nic nie jadłam chociaż byłam już bardzo blisko.
Popatrzyłam na swoją figurę i powiedziałam
NIE STOP MUSISZ W KOŃCU OSIĄGNĄĆ CEL I POZBYĆ SIĘ TEGO OKROPNEGO CIAŁA W JAKIM TKWISZ.
Czuje, że osiągnęłam jakiś mały sukces.
Nie mogę zawieść was i siebie .






"Życie jest jak wodospad ciągle spadasz w dół..."


6 komentarzy:

  1. Brawo. Pokaż, że potrafisz. Nie strać tego. Jutro 100 kalorii, więc jeszcze większe wyzwanie. Z tą dietą też trzeba uważać na jojo. Nie skończy się to napadem, prawda? Bądź silna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bilans, a myślę, że wyszedłby nawet mniejszy, no chyba, że te jabłka były jakieś ogromne, ale nawet jeśli to to tylko jabłka. Gratuluje i powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://dieeteetyczny-pamietnik.blogspot.com/

      Usuń
  3. Lepiej nawet te dwa jabłka niż jedno. W zasadzie lepiej zjeść coś na śniadanie niż dopiero po południu, no ale jak kto woli. Cieszę się, że dałaś radę, oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci poszło ;-) Obie poćwiczyłyśmy więc jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak dobrze skoro nie przekroczyłaś limitu :) Dasz radę, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń