czwartek, 11 września 2014

#19

 Dzień jedynasty.
Nie zaliczony.
Zamiast głodówki jedzenie.





To jest moja wina, że to uczucie towarzyszy mi od dnia kiedy go poznałam.
Każdego dnia, każde jego spojrzenie i uśmiech wywołuje radość mojej duszy.
Krótkie rozmowy.
Aż do dnia dzisiejszego.
Wczoraj doszła do mojej klasy nowa osoba, która popsuła to tak jakby.
Dzisiaj wszystkie lekcje siedział z nią, rozmawiał i się do niej przymilał.
Widząc to jakaś część mnie została rozdarta na drobne kawałeczki.
Coś w środku mnie pękło.
Moja ostatnia nadzieje umarła już bezpowrotnie.
Nie jestem tak ładna i zgrabna jak tamta dziewczyna.
Ja w ogóle nie jestem ładna i w dodatku jestem grubą paskudną świnią.


You and I 
Never together...



Myślałam, że gorzej być nie może.
A jednak może...



Zjadłam po powrocie do domu obiad czyli makaron z kurczakiem i sosem.
Potem zrobiłam sobie kawę i zjadłam kilka ciastek.

Jestem zła na siebie, że nie zaliczylam kolejnego dnia diety.
Co ja sobie myślałam, jedząc, że to pomoże.
Wręcz odwrotnie jest jeszcze gorzej.
Czuje się bardzo okropnie i beznadziejnie.
Łzy bezsilności spływają po mojej twarzy,
Tylko to potrafie robić dobrze.
I tylko tego nie umiem zepsuć.





Jutro ostastni dzień przed weekendem.
Nie mam najmniejszej chęci tam iść.
NIE CHCĘ...










Czuję coś głęboko w środku,
 Gorętsze niż płonący strumień,
Czuję coś głęboko w środku,
To zabiera, to zabiera wszystko co mam,
Tak, to zabiera, to zabiera wszystko co mam.


4 komentarze:

  1. Przykro mi, że to tak działa na Ciebie. Tylko spokojnie, on przecież tylko z nią rozmawiał, prawda? Nic się nie stało. Jak na taką dietę to i tak super Ci szło, połowę wytrzymałaś. Teraz musisz zebrać się w sobie i walczyć dalej. Nie poddawaj się, nie daj się nikomu złamać. Bądź od niej lepsza. Już koniec tygodnia więc odpoczniesz trochę. Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj się nie udało, ale jutro też jest dzień. Każdy upada, ale ważne jest to, żeby powstać. Pamiętaj- dasz radę, jesteś silna. Musisz udowodnić to sobie i innym. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz się nie uda, ale przecież nie jest tak za każdym razem. Bądź dobrej myśli walcz o lepsze jutro POTRAFISZ, ja to wiem.
    Ta laska na pewno nie jest lepsza od Ciebie, nie myśl tak.
    Będzie lepiej, kiedy siebie zaakceptujesz. Będziesz bardziej pewna siebie, atrakcyjna, szczęśliwa.
    Walcz, masz o co <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie załamuj się może on po prostu chciał być miły dla nowej koleżanki. Udowdnij że jesteś lepsza od niej- walcz..)

    OdpowiedzUsuń